شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه از بررسی شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا مرادی‌بیستونی دوشنبه ۱۳ اسفندماه با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری کرمانشاه، گفت: نظارت بر عملکرد دفاتر گردشگری در طول سال انجام می‌شود و در این بین به تخلفات آنها برابر ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه با بیا اینکه باید از گردشگری در کرمانشاه حمایت شود، افزود: به منظور حمایت از دفاتر گردشگری مجاز و همچنین اجرای قانون در مورد دفاتر متخلف، در کنار بازرسان اداره کل انجمن گردشگری هم نسبت به تخلفات این دفاتر هوشیار است.

او در ادامه افزود: امروز ۱۲ اسفندماه از دو دفتر خدمات مسافرتی شکایاتی ثبت شده بود که پس از بررسی، یکی از دفاتر تذکری دریافت کرد و دفتر دیگر بنا بر تخلفات مرتکب شده و به موجب قانون به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: افراد متشاکی از دفاتر خدمات مسافرتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفاتر خدمات مسافرتی، با مراجعه حضوری به  معاونت‌ گردشگری استان کرمانشاه و تحمیل فرم و ارائه مستندات مانند قرارداد و یا فیش واریزی شکایت خود را ثبت کرده تا ما برابر قانون و مقررات به تخلفات آنها ورود کنیم.

مرادی‌بیستونی در پایان گفت: هدف همه ما ایجاد فضایی آرام و جذاب در گردشگری استان کرمانشاه و ایجاد جاذبه‌های لازم برای جذب گردشگران از سراسر کشور است که این امر مربوط به عموم است و امیدوارم مردم هم در این راه با ما همراهی کنند تا در معرفی هرچه باشکوه‌تر کرمانشاه زیبا موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403121300928
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha